Учените правят важно откритие дали пътуването във времето е реално, което променя мисленето
Снимка: mirror.co.uk
The Mirror | 2023-12-27 | 17:01:49

Учените направиха важно откритие дали пътуването във времето е реално.

Светът на науката и фантастиката са очаровани от възможност за минали и бъдещи пътувания в продължение на години. И сега учените биха могли да разберат по-добре как работи и какво би могло да бъде възможно. Нови изследвания вече отхвърлиха концепцията за връщане назад във времето, след като изследователите установиха, че Вселената може да върви само в една посока. Проучването разглежда светлината и нейната връзка с други неща около нея. Но тъй като концепцията за времето сега се разглежда в различна светлина. Изследванията сега показват, че връщането назад във времето, мечта, популяризирана във филми като „Завръщане в бъдещето“, е невъзможно.

Скоростта на светлината може да се промени, когато преминава през физически обект, но разбивката на това, което се случва с обекта, никога не е била окончателно известна. Матиас Койвурова, асистент от Университета на Източна Финландия, ръководи анализа в списание Optica. Това доведе до нов отговор, който твърди, че Вселената има едно измерение в пространството и друго отделно във времето. Учените публикуваха решение, което разчита изцяло на времето, което се движи само напред във Вселената.

Койвурова каза: „По принцип намерих много чист начин да изведа стандартното вълново уравнение в измерения 1+1. Единственото предположение Трябваше ми скоростта на вълната да е постоянна. Тогава си помислих: ами ако не винаги е постоянна? Това се оказа наистина добър въпрос.“

Професор Марко Орниготи, който ръководи проучване добавя: „Има този много известен дебат във физиката, който се нарича спорът Ейбрахам-Минковски. Противоречието е, че когато светлината навлезе в среда, какво се случва с нейния импулс? Минковски каза, че импулсът се увеличава, докато Ейбрахам настоя, че намалява.

„Открихме, че можем да припишем „правилно време“ на вълната, което е напълно аналогично на правилното време в общата теория на относителността.“ Това означава, че ако времето се движи само напред, времето във вселената, преразглеждането на миналото може да остане измислица.

The Mirror съобщи по-рано, че TikToker, който преди това твърди, че е „пътешественик във времето от 2671 г.“, каза, че знае кога е най-лошият естествен свят в света бедствия ще връхлетят през следващите около 12 месеца. Ино Аларик, който също е известен като @radianttimetraveller в TikTok, спечели повече от 26 000 последователи за публикуване на предупреждения за предполагаеми бъдещи събития. Създателят вече е издавал предупреждения за сблъсък на планети-близнаци със Земята, извънземни посетители и дори за началото на Третата световна война.

Сега самопровъзгласилият се изкривител на времето е издал четири предупреждения за предполагаемо предстоящ мега- природни бедствия. Претенциите включват мега цунами с височина 750 фута и торнадо с ширина 17 мили. TikToker публикува: „ВНИМАНИЕ! Аз съм истински пътешественик във времето, това са най-лошите природни бедствия, които ще предстоят през следващите 6 месеца. По мое време 2024 г. се смята за най-лошата година в историята по отношение на природни бедствия.“

Източник: mirror.co.uk